استارت آپ کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

بلاگ های چوبی که نام استارت آپ روی آنها هک شده است

اداره مهاجرت کانادا به اشخاصی که ایده نو داشته و می توانند در کانادا با استفاده از آن کسب و کار ایجاد نمایند اقامت دائم کانادا را برای دارنده ایده نو و خانواده وی ارائه می دهد تا شخص با حضور در کانادا ایده خود را پرورش دهد و در نهایت موجب رونق اقتصاد گردد.

مرکز تخصصی وکالت و مشاوره مهاجرتی کانادا

جهت دریافت مشاوره با شماره تلفن زیر

تماس حاصل فرمایید

۰۲۱۲۲۷۳۱۱۴۹  (۲۰ خط ویژه)

استارت آپ چیست؟

استارت آپ به تاسیس شرکت یا ایجاد کسب و کار گفته می شود . Startup company   یا  همان  Startup دارای یک ایده نو می باشد. شخص با راه اندازی استارت آپ اقدام به کارآفرینی می نماید. استارت آپ ها دارای ویژه گی هایی نظیر نو آوری در کار و فعالیت و کار تیمی و شکست پذیری و در عین حال توسعه پذیری می باشند. به طور کلی استارت آپ ها دارای ریسک بالای می باشد. شرکت های نوپای استارت آپ معمولا نیاز به سرمایه گذاری دارند. این نوع شرکت ها ایده جدیدی را برای کار آفرینی دارند و در عین حال نیاز به حمایت مالی دارند. با توجه به نو بودن آنها و فرضی بودن بازار کار آنها، همیشه سرمایه گذاری در این شرکت ها تا حدی ریسک به دنبال دارد.

ویزای استارتاپ یا راه اندازی کسب و کار در کانادا

در مقررات جدید مهاجرت به کانادا، دولت جدید کانادا به اشخاصی که ایده جدیدی در راه اندازی یک کسب و کار دارند، در صورتی که توجیه اقتصادی داشته باشد، به دارند ایده و خانواده وی ویزای استارت آپ ارائه می دهد تا شخص به همراه خانواده در کانادا حضور پیدا کرده و ایده خود را راه اندازی نماید.

مهمترین نکته این نوع مهاجرت عدم نیاز به سرمایه گذاری مالی از ناحیه دارنده ایده نو می باشد. یعنی دارنده ایده تازه در زمینه کسب و کار لازم نیست حتما سرمایه ای را بابت راه اندازی ایده وارد کشور کانادا نماید. در این نوع از روش مهاجرت شما کافی است ایده نوعی را ارائه دهید که توجیه اقتصادی داشته و بتواند برای کانادا اشتغال زایی نماید. در صورت تایید ایده به عنوان ایده نو برای کسب و کار و احراز توجیه اقتصادی آن توسط دولت کانادا ویزای استارت آپ برای ورود به کانادا از طریق اداره مهاجرت کانادا صادر خواهد شد.

نقشه شرایط استارت آپ روی شیشه

شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا

برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استارت آپ شرایطی از ناحیه اداره مهاجرت کانادا پیش بینی شده است. متقاضی قبل از ورود به این برنامه باید بررسی نماید که آیا اساسا امکان تهیه موارد و شرایط این برنامه مهاجرتی برای وی وجود دارد یا خیر. در زیر شرایط استارت آپ از زبان وکیل مهاجرت توضیح داده خواهد شد.

ارائه ایده جدید استارتاپ

شما باید ایده جدیدی برای راه اندازی کسب کار داشته باشید. این ایده باید به گونه ای باشد که بتواند تایید شرکت های سرمایه گذاری کانادا که از ناحیه اداره مهاجرت کانادا معرفی شده است را بتواند دریافت کند. ایده باید نو و ایجاد اشتغال نماید.

ایده ای باید داشته باشید که خلاقانه باشد و در کانادا جدید باشد. استارت آپ باید چیز خلاقانه جدید باشد. مثلا اگر شما کارخانه یخچال سازی در ایران دارید نمی توانید برای استارت آپ اقدام کنید. چون جدید نیست شما در این صورت باید از طریق روش های دیگر سرمایه گذاری اقدام نمایید. ولی اگر یخچالی تولید کنید که با هوش مصنوعی کار کند این می شود ایده خلاقانه.

تحصیلات و رزومه افراد باید مرتبط با ایده باشد. اگر مرتبط نیست مثلا تحصیلات در رشته دیگری است باید مدارکی ارائه شود که نشان دهد به طور مثال دوره ای را در جایی گذرانده اید و یا فعالیتی در این زمینه داشته اید.

 تاسیس شرکت در کانادا یا انتقال شرکت به کانادا

متقاضی این برنامه یا در کشور مبدا دارای شرکت هست و شرکت خود را به کشور کانادا منتقل می نماید یا در کشور کانادا شرکت جدید احداث می نماید. در صورتی که در کشور مبدا شرکت داشته باشید بهتر است این خود به نوعی اعتبار محسوب می شود.

در صورتی که در ایران شرکت دارید کسب و کار شما باید استارت آپ تلقی شود یعنی خیلی نباید بزرگ باشد. از نظر اداره مهاجرت کانادا شرکتی استارت آپ می باشد که بیش از 5 سال از زمان ثبت آن سپری نشده باشد. همچین آن شرکت در سال گذشته نباید بیش از یک میلیون دلار درآمد داشته باشد. در این صورت شرکت شما یک شرکت استارت آپی تلقی می شود.

دریافت نامه حمایت از ایده استارتاپ

شما باید از شرکت های سرمایه گذاری که اداره مهاجرت کانادا معرفی کرده است تاییدیه ای مبنی بر اینکه ایده شما را حمایت می کنند دریافت نمایید. به عبارت دیگر یعنی ایده  شما را تایید کنند. این شرکت های سرمایه گذار، خصوصی هستند و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا هستند و نام آنها در سایت اداره مهاجرت کانادا موجود می باشد. اداره مهاجرت فقط با این شرکتهای سرمایه گذار ارتباط دارد.

این شرکتهای سرمایه گذاری سه دسته هستند:

  1. نوع اول : شرکتهایی که سرمایه گذاری نمی کنند.
  2. نوع دوم: شرکت های سرمایه گذاری هستند که هفتاد هزار دلار سرمایه گذاری می کنند.
  3.  نوع سوم: شرکتهای که دویست هزار دلار سرمایه گذاری می کنند.

همانطور که مشاهده می فرمایید یک عده ای از شرکتهای سرمایه گذاری لازم نیست سرمایه گذاری انجام دهند. عده ای دیگر هفتاد هزار دلار باید سرمایه گذاری کنند و عده ای دیگر باید دویست هزار دلار سرمایه گذاری کنند.

ما در استارت آپ منظورمان از شرکتهایی سرمایه گذار شرکتهایی هستند که صفر دلار سرمایه گذاری می کنند. یعنی سرمایه گذاری نمی کنند. در روش های غیر از استارت آپ اگر شرکتهای سرمایه گذاری۷۰ یا ۲۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری کنند متقاضی باید بیشتر از آنها سرمایه گذاری کند چون متقاضی باید بیشتر از ۵۰ درصد سهم را داشته باشد. این رقم بالایی برای سرمایه گذاری است و ممکن است هر شخصی حاضر به سرمایه گذاری به این میزان نباشد. در اکثر موارد متقاضیان مهاجرت با همین شرکت های سرمایه گذاری که صفر دلار سرمایه گذاری می کنند حاضر به تشکیل پرونده می شوند. ولیکن این شرکت ها باید نامه حمایت از ایده صادر کنند و اعلام کنند ایده شما پول ساز است و می تواند در کانادا یک استارت آپ تلقی  شود.

حداقل نمره زبان انگلیسی یا فرانسه

شما می توانید مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه ارائه دهید. متقاضی باید در آزمون ایلتس انگلیسی یا زبان فرانسه در ریدینگ حداقل ۴.۵  و سایر اسکیل ها باید نمره حداقل ۵ کسب کرده باشید.

داشتن پشتوانه مالی

داشتن پشتوانه مالی اجباری است. اداره مهاجرت کانادا اعلام کرده است هر کسی که از راه استارت آپ قصد مهاجرت دارد باید پشتوانه مالی داشته باشد. یعنی شما باید به دولت کانادا نشان دهید که توانایی حمایت خود و خانواده خود را دارید. به طور مثال برای یک استارتاپ یک نفره این پشتوانه مالی ۱۲۹۶۰ دلار است. اگر متقاضی دو نفر باشد مثلا خود دارنده استارتاپ بهمراه همسرش این مبلغ ۱۶۱۳۵ دلار خواهد بود و به همین ترتیب با افزایش تعداد اعضا این مبلغ اضافه تر می شود. اگر خانواده شما از هفت نفر بیشتر باشد از هفت نفر به بعد به ازای هر نفر ۶۷۲۳ دلار اضافه باید داشته باشید. البته این مبلغ کمترین مبلغ است اگر تمکن مالی بیشتری نشان دهید بهتر است.

پشتوانه مالی دراستارتاپ کانادا شامل چه اموالی است؟

این مبلغ ارزش دارایی است. می تواند پول نقد در حساب بانکی باشد و شما گردش حساب را ارائه دهید. مثلا سه ماهه یا شش ماه گذشته این مبلغ در حساب شما وجود داشته است. از اتباع ایران سه ماه و گاهی شش ماه گردش حساب دریافت می کنند. همچنین این دارای ممکن است مال غیر منقول مثل ملک باشد. به این صورت که سند ملک را ترجمه می کنید و  یک وکیل دادگستری تایید می نماید که این مال غیر منقول در حدود چقدر ارزش دارد. اداره مهاجرت از قیمت ملک به صورت حدودی اطلاع دارد و بررسی می کند. اوراق بها دار هم می تواند ارائه شود. هر چیزی که رقم مشخصی داشته باشد. مثلا یک کیلو طلا نمی تواند به عنوان پشتوانه مالی معرفی شود. همچنین خودرو نمی تواند مال محسوب شود. خودرو در کانادا کالای سرمایه ای محسوب نمی شود.

عدم سوء پیشینه

متقاضی سوء پیشینه نباید داشته باشد. بهتر است اول سوء پیشینه خود را بررسی نمایید سپس در این راه اقدام نمایید. چون ممکن است فرد اقدام کند و هزینه زیادی را صرف نماید ولی بعداً متوجه شود سوء پیشینه داشته است در این صورت پرونده متقاضی به این علت رد خواهد شد. در این موارد مشکل از متقاضی بوده و هزینه ها هم عودت داده نمی شود. بنابراین بهتر است همان اول کار قبل از صرف هزینه، گواهی عدم سوء پیشینه اخذ گردد.

معاینه پزشکی

به طور کلی برای همه روشهای مهاجرت دولت کانادا معاینه پزشکی را ضروری می داند. متقاضی نباید مشکل خاصی داشته باشد. مثلا مشکل قلبی شدید، فلج بودن، به عبارتی هر بیماری که از کار افتادگی تلقی شود، نداشته باشد. به عبارت دیگر بیماری اساسی نداشته باشد.

اگر متقاضی بیماری داشته باشد وکیل می تواند از اداره مهاجرت سوال کند که متقاضی این مشکل را دارد آیا درخواست مهاجرت بدهد یا نه. چون اگر به علت بیماری درخواست متقاضی رد شود هزینه هایی که متقاضی کرده از بین خواهد رفت.

تیم استارت آپ در حال بررسی شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا

مراحل اخذ ویزای استارت آپ کانادا

متقاضی اول بایستی بررسی نماید که آیا شرایط دریافت ویزای استارتاپ که در بالا توضیح داده شد را دارد یا خیر. در صورتی که امکان تهیه شرایط را داشته باشید متقاضی مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا را به شرح زیر طی خواهد نمود.

انعقاد قرارداد با وکیل مهاجرت و ارائه مدارک به وکیل

اول باید با وکیل مهاجرت کانادا قرارداد بسته شود. اگر اقدام توسط وکیل نباشد پروسه ممکن است ضعیف پیش برود و احتمال صدور ویزا ضعیف می شود و ریسک بالایی دارد. درخواست متقاضی بدون حمایت وکیل ممکن است بعد از صرف هزینه کلان رد شود.

تهیه بیزینس پلن در استارتاپ

شرکت هایی در کانادا تحت عنوان Business Developer هستند که ایده شما را بررسی می کند و اعلام می نماید که ایده شما مناسب است یا نه اگر ایده مناسب باشد آن را در چارچوبی قرار می دهد که شرکت سرمایه گذار آن را بپذیرد. این شرکت ها با شرکتهای سرمایه گذار در ارتباط هستند. این شرکت خلاصه بیزنش پلن را تهیه می کند و به شرکت سرمایه گذار ارائه می دهد.

این شرکتها کارهای آماده کردن ایده و هر گونه مراحل اداری و ثبت شرکت و تاسیس حساب بانکی را انجام می دهد. مهمترین کار آنها تهیه و تکمیل ایده و نوشت بیزینش پلن است که به نحوی نوشته شود که مطابق با استاندارد های شرکت سرمایه گذار باشد و تاییدیه آن شرکت را دریافت نماید.

بیزینش پلن پیچیده است در بیزینش پلن باید توضیح داده شود در مدت ۱۲ تا ۱۸ ماه پس از دریافت نامه حمایت هر ماه چه هزینه هایی انجام خواهد شد. بیزینس چقدر درآمد خواهد داشت و چه کاری برای مارکتینگ انجام خواهد شد و هزینه مارکتینگ چقدر است و روش مارکتینگ چیست. خطرات کار کجاست. شرکت سرمایه گذار همه این موارد را از متقاضی درخواست می کند و متقاضی اگر خارج از استاندارد های آن شرکت مدارک ارسال نمایید رد خواهد شد. لذا بدون این شرکت هایی که در زمینه تهیه بیزنس پلن و تکمیل مدارک همکاری می کنند هزینه و وقت هدر خواهد رفت.

دریافت نامه تایید بیزینس پلن (Letter of intent)

شرکت سرمایه گذار اگر بیزنش پلن را قبول کند و آن را تایید نمایید نامه تایید بیزینس پلن صادر می نمایید. اگر نامه تایید صادر شود تقریبا می شود گفت پلن مشکلی نداشته است و  نامه حمایت صادر خواهد شد. چون شرکت سرمایه گذار تایید اولیه را داده است. این شرکتهای واسطه به شرکت های سرمایه گذار آشنایی کامل دارند و می دانند چه چیزی خواسته می شود و تمام اقدامات لازم را انجام می دهند. بعد از نامه تایید مراحل ثبت شرکت استارتاپ انجام می شود.

دریافت نامه حمایت (Letter of support)

شرکت Business Developer  وقتی موفق شد نامه تایید بیزینس پلن را دریافت کند شروع می کند به تکمیل کردن بیزینس پلن و یک بیزنس پلن کامل تهیه می نماید. یه سری ایده به آن اضافه می کند و به اصطلاح تکمیل می کند. پس از تکمیل آن را به شرکت سرمایه گذار ارائه می دهد. شرکت سرمایه گذار آن را بررسی و در صورتی که مورد تایید باشد نامه حمایت را صادر می نماید. از روزی که نامه حمایت صادر می شود یعنی استارت اپ به راه افتاده است.

ارسال مدارک به اداره مهاجرت کانادا

پس از صدور نامه حمایت وکیل مهاجرت کلیه مدارک لازم جهت ثبت درخواست را تکمیل و درخواست ویزای اقامت و اجازه کار را در سایت اداره مهاجرت ثبت و ارسال می نماید.

مدت زمان دریافت ویزای استارتاپ کانادا

به طور کلی از لحاظ زمانی بین ۹ ماه تا ۱۴ ماه کل پروسه استارت آپ طول می کشد اجازه اقامت و اجازه کار صادر شود.

پس از صدور نامه حمایت حدود ۳ الی ۴ ماه طول می کشد تا مدارک جهت ثبت در سایت اداره مهاجرت کانادا آماده شود. پس از ثبت درخواست بین ۱۲ تا ۱۴ ماه بعد اجازه اقامت صادر  خواهد شد. ولی پس از ۵ یا ۶  ماه از تاریخ ثبت درخواست  اجازه کار صادر می شود و اگر کسی برای ورود به کانادا عجله داشته باشد می تواند با ویزای کار فعلا وارد کانادا شود و ۶ ماه بعد اجازه اقامت هم صادر خواهد شد. اجازه کار برای هر کاری نیست فقط برای فعالیت در بیزینس استارت آپ است. بعد از صدور اجازه اقامت دیگر محدودیتی برای کار نیست متقاضی هر جایی می تواند کار کند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا

مدارک لازم برای دریافت ویزای استارتاپ با توجه به توضیحاتی که داده شد موارد ذیل می باشد:

  • گذرنامه معتبر
  • مدرک زبان مورد نیاز
  • نامه حمایت شرکت سرمایه گذار
  • مدارک شناسایی
  • مدارک خانواده
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک مثبت وجود پشتوانه مالی
  • دو قطعه عکس پرسنلی

چند نفر در حال کار روی استارتاپ کانادا

تعداد افراد در استارت آپ ویزای کانادا

استارت اپ می تواند برای۱ نفر تا ۵ نفر باشد. یک نفر توصیه نمی شود چون ایده کوچک است و شرکت های سرمایه گذار خیلی راغب نیستند بپذیرند و بعضی شرکتها اساساً یک نفره نمی پذیرند، چون احتمال اینکه ایده کار نکند و به اعتبار شرکت لطمه وارد شود بیشتر است. استارت آپ دو نفره و سه نفره و چهار نفره باید با ایده تطابق داشته باشد و نمی شود یه ایده داد و گفت ما چهار نفر هستیم باید تطابق داشته باشد.

شرکت باید به نام همه این اشخاص باشد و کمترین سهام هر نفر هم ده درصد است. شرکت تک نفره هم داریم.

۵ نفره از نظر اداره مهاجرت حساسیت برانگیز است. ممکن است این دیدگاه پیش آید که همه پولهای خود را روی هم گذاشته اند و هدف فقط گرفتن اقامت است.

هزینه دریافت ویزای استارت آپ

هزینه های استارت در مراحل مختلفی پرداخت می گردد. بسته به اینکه با کدام شرکت سرمایه گذاری وارد قرارداد می شوید و تعداد نفرات در استارتاپ چقدر است هزینه ها اندکی متفاوت خواهد بود. در زیر صورت هزینه های هر مرحله توضیح داده می شود.

هزینه شرکت تهیه کننده بیزینس پلن

بر اساس نحوه درخواست هزینه ها متفاوت خواهد بود. به طور مثال :

اگر یک نفر باشد یه  نفر در مرحله اول  ۳۰۰۰۰ دلار دریافت می کند اگر نامه تایید را نتوانست دریافت کند کل ۳۰۰۰۰ تا مسترد می نماید.

اگر دو نفر باشند ۲۵۰۰۰ دلار  و اگر سه نفر باشند ۲۰۰۰۰ دلار و اگر چهار نفر باشند ۱۵۰۰۰ دلار  از هر نفر دریافت می کند.  نامه تایید که صادر شد هزینه ها قابل استرداد نیست.

پس از صدور نامه تایید شرکت تهیه کننده بیزینس پلن برای هر نفر  ۲۰۰۰۰ دلار دریافت می کند و در تعداد بالا کمتر خواهد شد تا امور را انجام داده و بیزینس پلن را به صورت تکمیل آماده کند.

هزینه شرکت سرمایه گذار

شرکتها های سرمایه گذاری ۲۰ تا ۳۰ شرکت می باشند. این شرکت ها با اداره مهاجرت هماهنگ هستند. هر شرکت سرمایه گذاری روش خاص خود را برای دریافت هزینه ها دارد. تعرفه های شرکتها متفاوت است. به ازای نفرات تعرفه متفاوت خواهد بود.

برخی وقتی نامه تایید را صادر کردند ۴۰ هزار دلار دریافت می کنند. فرقی نمی کند تعداد شرکا چند نفر باشد و این مبلغ بین شرکا تقسیم می شود. برخی بر حسب تعداد نفرات مثلا نفری ده هزار دلار دریافت می کنند. برخی شرکتها کل پول را قبل از صدور نامه حمایت یکجا دریافت می کند. برخی به صورت اقساطی دریافت می کنند.

اگر شرکت سرمایه گذار هزینه های خود را به صورت اقساط دریافت کند، نامه حمایت که صادر شد شرکت سرمایه گذار شروع می کند به دریافت وجه اقساط و در ابتدا چیزی دریافت نمی کنند. چند نفری که مشترک اقدام می کنند باید هماهنگ باشند اگر یکی قسط هزینه را پرداخت نکند نامه حمایت را باطل می کنند و پروسه شرکای دیگر هم به مشکل بر می خورد.

برخی از این شرکتهای سرمایه گذاری به طور مثال مبلغ پایین تری دریافت می کنند ولی اعلام می کنند برای کار باید در ساختمان مورد نظر ما یا ساختمانی که ما مستقر هستیم برای دو روز در هفته دفتر اجاره کنید و اجاره بها هم ۷۵۰ دلار است. یا باید در منطقه مشخصی زندگی کنید و یا در زمانهای مشخص به ما مراجعه کنید.

برخی اعلام می کنند پس از صدور ویزای اجازه کار باید وارد کانادا شوید. در این صورت هزینه زندگی در کانادا تحمیل خواهد شد. برخی اعلام می کنند لازم نیست وارد کانادا شوید و متقاضی شش ماه بعد از ویزا فرصت دارد وارد کانادا شوید.

البته هر شرکتی با هر ایده ای کار نمی کند بسته به اینکه ایده چی هست ممکن است مجبور باشید با یک شرکت سرمایه گزاری خاصی کار کنید. معمولا ایده های ای تی را همه شرکتها می پذیرند.  ممکن است ایده کشاورزی داشته باشید و یک یا دو شرکت با این ایده فعالیت کند.

هزینه شرکتها به خود شرکتها پرداخت می شود و متقاضی مستقیم با خود شرکتها طرف قرارداد است و وکیل مهاجرت در این زمنه بستر را فراهم می کند.

هزینه مالیات و درخواست از اداره مهاجرت و هزینه ویزای کار و اقامت دائم و هزینه انگشت نگاری به این موارد اضافه می شود.

هزینه وکیل مهاجرت

هزینه وکیل مهاجرت بستگی به تعداد نفرات استارتاپ دارد. وکیل مهاجرت برای ارائه خدمات تهیه و تکمیل مدارک اولیه و ثبت و درخواست نامه تایید از شرکت سرمایه گذار و ثبت و درخواست نامه حمایت از شرکت سرمایه گذار و تکمیل مدارک و ارسال مدارک به اداره مهاجرت کانادا و درخواست ویزای کار و اقامت دائم از اداره مهاجرت کانادا بسته به تعداد نفرات استارتاپ هزینه متفاوت دریافت می کند.

اقدامات پس از اخذ ویزای استارتاپ کانادا

بعد از تایید همه مراحل بسته به شرکت سرمایه گذار بین ۱۲ ماه تا ۱۸ ماه متقاضی در رصد قرار می گیرد و باید دلایلی ارائه دهد که نشان دهنده این باشد در پروژه فعالیت می کند. شرکت سرمایه گذار از متقاضی گزارش دریافت می کند و خود به اداره مهاجرت گزارش ارائه می دهد. اگر متقاضی فعالیت نکند اعتبار این شرکت سرمایه گذار در خطر قرار می گیرد و اگر  متقاضی فعالیت نکند شرکت سرمایه گذار طی نامه ای به اداره مهاجرت اطلاع می دهد تا اجازه اقامت را باطل کنند و اعلام می کند که نامه حمایت را کنسل می کنم.

بستگی به ایده دارد و کارهای لازم باید انجام شود. رقم مشخصی برای هزینه کردن وجود ندارد. مثلا ممکن است سایتی داشته باشید و مدارکی ارائه دهید که نشان دهنده فعالیت روی سایت باشد. لازم نیست حتما هزینه کنید. لازم نیست حتما برای شرکت خود محلی اجاره کنید. بعد از ۱۲ تا ۱۸ ماه این دوره خاتمه می یابد و حتی اگر بیزینس شکست بخورد یا از ادامه فعالیت در بیزینس منصرف شوید مشکلی ندارد.

ممکن است شرکت سرمایه گذاری مصاحبه هم داشته باشد. که در این صورت آنلاین مصاحبه می کند. سوالات خود را در مورد ایده می پرسد.

دریافت مشاوره جهت اخذ ویزای استارت کانادا

فرآینده درخواست و اخذ ویزای استارتاپ کانادا بسیار پیچیده است و نیاز به همراهی وکلای متخصص در این زمینه دارد. گروه حقوقی وکیل مهاجر با همکاری وکلای متخصص در این زمینه و مستقر در کانادا و ایران آشنایی کامل با روند عملی این پروسه داشته و میتوانند شما را در این زمینه یاری نمایند

جهت دریافت مشاوره با شماره تلفن زیر

تماس حاصل فرمایید

۰۲۱۲۲۷۳۱۱۴۹  (۲۰ خط ویژه)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *