کارآفرینی کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

لامپ روشن با مفهوم ایده جدید و کارآفرینی در کانادا

کانادا با استقبال از کسب و کارهای کوچک واجد شرایط و استارت آپ ها ، به کسب و کار شما کمک می کند تا با همکاری یکدیگر هم موجب تقویت اقتصاد و ایجاد شغل برای شهروندان و ساکنان دائمی کانادا شوید هم به موفقیت های بالایی دست یابید.

مرکز تخصصی وکالت و مشاوره مهاجرتی کانادا

جهت دریافت مشاوره با شماره تلفن زیر

تماس حاصل فرمایید

۰۲۱۲۲۷۳۱۱۴۹  (۲۰ خط ویژه)

انواع برنامه های مهاجرت از طریق کار آفرینی

برنامه مهارجت کارآفرینی کانادا به روش های مختلفی انجام می شود که در ذیل دسته بندی کلی آن اعلام می گردد و توضیحی مختصر در مورد آنها اراپه می شود

برنامه کارآفرینی فدرال

این برنامه خاتمه یافت و بعید است در آینده برنامه بازگشایی شود. به موجب این برنامه به متقاضیان واجد شرایط و خانواده های نزدیک آنها اقامت دائم کانادا برای مدیریت و ایجاد یا به دست آوردن حداقل 33.33 درصد از سهام در یک تجارت واجد شرایط کانادایی که حداقل یک شغل جدید در اقتصاد ایجاد می کند، اعطا می شد.

ویزای استارت آپ فدرال

کارآفرینان تجاری می توانند با کمک مالی و تخصص سازمان های بخش خصوصی تایید شده کانادا، شرکت های خود را در کانادا رشد دهند و در ازای رشد اقتصاد و ایجاد فرصت های شغلی برای شهروندان و ساکنان، ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کنند. برخلاف برنامه‌های سرمایه‌گذاری یا برنامه کارآفرین فدرال، متقاضیان ملزم به سرمایه‌گذاری برای واجد شرایط بودن برنامه نیستند..

اطلاعات بیشتر در مورد ویزای استارت آپ کانادا را اینجا بخوانید

برنامه کارآفرینی کبک

اگر یک فرد تجاری با تجربه یا مدیر با دانش متوسط ​​زبان فرانسه هستید، ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای کارآفرینی تجاری با ایجاد یا خرید یک کسب و کار در استان کبک باشید. برنامه کارآفرینی کبک دارای دو جریان برای کارآفرینان خارجی است.

برنامه مهاجرت استانی برای کارآفرینان

برخی از استان‌های فعال می‌توانند متقاضیان را از طریق برنامه کارآفرینی خود انتخاب کنند. اگر شما علاقه مند به استقرار و مدیریت یک کسب و کار در یک استان خاص هستید، ممکن است برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید ، مشروط بر اینکه شرایط تعیین شده توسط استان را داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره با شماره تلفن زیر

تماس حاصل فرمایید

۰۲۱۲۲۷۳۱۱۴۹  (۲۰ خط ویژه)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *