مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

شخصی به منظور مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری دلار ها را در دستش نگه داشته است

مهارت‌، تجربه و دارایی خالص شخصی شما ممکن است شما را واجد شرایط یکی از برنامه‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا نماید که ویزای ورود به کانادا برای مشارکت متقاضی در توسعه اقتصاد کانادا اعطا می شود.

مرکز تخصصی وکالت و مشاوره مهاجرتی کانادا

جهت دریافت مشاوره با شماره تلفن زیر

تماس حاصل فرمایید

۰۲۱۲۲۷۳۱۱۴۹  (۲۰ خط ویژه)

انواع برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا از زیر مجموعه های برنامه مهاجرت تجاری به کانادا محسوب می شود که به طرق مختلفی انجام می پذیرد در زیر دسته بندی کلی این روش مهاجرتی بیان می شود.

برنامه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری استانی

برخی از استان‌ها با درخواست سرمایه‌گذار در برنامه استانی، فرصت مهاجرت به کانادا با ویزای سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهند. هر استان مجموعه ای از قوانین و الزامات و شرایط خود را بر اساس اقتصاد، فرصت ها و موقعیت های بازار خود تعیین می کند. اگر علاقه مند به زندگی و سرمایه گذاری در یک استان خاص هستید، می توانید از طریق برنامه مهاجرت سرمایه گذاری استانی برای شروع سفر خود به کانادا اقدام نمایید.

 برنامه سرمایه گذاری خطرپذیر فدرال

اگر صاحب کسب و کار یا مدیر باهوشی هستید که دارایی خالص شخصی شما بیش از ۱۰ میلیون دلار است، ممکن است واجد شرایط درخواست تحت برنامه آزمایشی سرمایه خطرپذیر فدرال باشید. متقاضیان واجد شرایط برای تضمین ویزای سرمایه گذار (اقامت دائم) ملزم به سرمایه گذاری غیر تضمینی به مبلغ ۲ میلیون دلار به مدت حداکثر ۱۵ سال خواهند بود.

برنامه سرمایه گذاری کبک

سرمایه گذاران مهاجری که به دنبال سرمایه گذاری در استان کبک هستند می توانند با درخواست ویزای سرمایه گذاری کبک این کار را انجام دهند. این استان به دنبال متقاضیانی با حداقل دارایی خالص شخصی 2 میلیون دلار و تجربه مدیریتی در زمینه کشاورزی قانونی، تجاری، صنعتی یا صنایع حرفه ای است. سرمایه گذاران واجد شرایط باید یک سرمایه گذاری پنج ساله تضمین شده ۱.۲ میلیون دلاری انجام دهند.

برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری فدرال

در حال حاضر این برنامه به پایان رسیده است. هیچ طرحی برای از سرگیری این برنامه وجود ندارد. برنامه مهاجرت سرمایه گذاری فدرال به سرمایه گذاران مهاجر واجد شرایط اجازه می داد تا با انجام یک سرمایه گذاری تضمینی پنج ساله ۸۰۰۰۰ دلار کانادا از طریق یک نماینده مجاز، وضعیت اقامت دائم در کانادا را کسب کنند.

درباره تیم مهاجرت سرمایه گذاری ما

کانادا با انبوهی از فرصت ها در انتظار افراد با تجربه و باهوش تجاری برای کمک به پیشبرد اقتصاد رو به رشد کانادا است. تیم کارشناسان ما آماده کمک به شما در برداشتن گام های مهاجرت سرمایه گذاری هست. تیم مهاجرت سرمایه گذاری ما شما را گام به گام در فرآیند مهاجرت از بررسی واجد شرایط بودن تا اخذ اقامت دائم راهنمایی می کند و خدمات درجه یک ارائه می دهد، بنابراین می توانید با تمرکز کسب و کار خود را در کانادا راه اندازی کنید.

آیا برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری نیاز به پول دارند؟

بله. برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا نیاز به سرمایه گذاری از دارایی شخصی شما دارند. ویزای استارت آپ فدرال و خود اشتغالی در برنامه کارآفرینی تنها برنامه هایی هستند که به نوعی سرمایه گذاری اولیه نیاز ندارند.

جهت دریافت مشاوره با شماره تلفن زیر

تماس حاصل فرمایید

۰۲۱۲۲۷۳۱۱۴۹  (۲۰ خط ویژه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *